Seventh Generation WC čistič Pine&Sage 500ml

 

WC čistič s vůní borovice a šalvěje.

Dostupnost Skladem
67 Kč
   
Kód produktu 137
Značka Seventh Generation
Kategorie Seventh Generation
 
  • vůně borovice a šalvěje ze 100% esenciálních olejů a rostlinných ingrediencí
  • 97 % složek je rostlinného původu
  • obal z 97% recyklovaného materiálu a dále 100% recyklovatelný
  • netestováno na zvířatech
  • Ecolabel

 

Složení:
<5% neiontové povrchově aktivní látky, parfum, potassium sorbate; aqua; citric acid; caprylyl/decyl glucoside; xanthan gum; sodium hydroxide; citrus aurantium dulcis (orange) peel oil; copaifera officinalis (balsam) resin; litsea cubeba fruit oil; rosmarinus officinalis (rosemary) leaf oil; amyris balsamifera bark oil; eugenia caryophyllus (clove) leaf oil; lavandula hybrida (lavandin) oil; lavandula spica (lavender) flower oil; mentha arvensis (mint) leaf oil; pinacea essential oil; pine essential oil; pogostemon cablin (patchouli) oil; salvia sclarea (clary sage) oil; turpentine essential oil; cedrus atlantica wood oil; mentha viridis (spearmint) leaf oil; pinacea extract; thuja occidentalis leaf oil; thymus vulgaris (thyme) flower/leaf oil; potassium sorbate

 

Použití:
Aplikujte pod okraj toaletní mísy. Vyčistěte pomocí kartáče a spláchněte. Tento výrobek není určený na čištění velkých ploch.

 

VAROVÁNÍ:
Způsobuje vážné podráždění očí.
Uchovávejte mimo dosah dětí.

použití na toalety

                                                                 

                                                        To opravdu nejlepší z USA
                                                      
 

Seventh Generation je patrně nejznámější značka ekologické drogerie v USA. Její produkty pokrývají veškeré potřeby domácnosti a je velmi aktivní ve všech směrech jak podpořit ekologii.

Dosud byly její produkty drahé, díky dovozu z USA ale díky přenosu výroby do Švýcarska a Dánska můžete nabídnout svým zákazníkům skutečnou kvalitu za velmi nízké zaváděcí ceny.

Zatím jde jen malou ochutnávku z celé šíře produktů.